FAQ
Je možné si zboží vyzvednout?
Ano. Všechny položky je možné vyzvednout osobně přímo v provozovně bistroteky na adrese 17. listopadu 606/24 v Říčanech. Pokud se nemůžete dostavit osobně, je možné využít také rozvoz, který je v rámci Říčan a okolí zdarma, v rámci Prahy je zdarma při nákupu nad 250,- Kč. V případě zasílání do jiného regionu využíváme službu Messenger, která se specializuje na převoz křehkých zásilek, jako je víno. Nemusíte se tedy o svou zásilku bát - manipulace probíhá výhradně ručně a kdyby se přeci jen něco stalo, je zásilka pro takové případy pojištěná. Pro podrobnosti a ceny se podívejte do sekce Doprava a platba :)
Je možné si zboží osobně vyzvednout i mimo otevírací dobu bistroteky?
Ano, je to možné po telefonické domluvě na čísle 601 666 676.
V pokladně mi nejde zvolit varianta dodání zdarma v Říčanech a okolí.
V technickém nastavení pokladny je dodání v Říčanech (nazvané jako „místní doručení") vázáno na PSČ. Pokud se Vám tato varianta nezobrazuje, pravděpodobně nemáte správně zadané PSČ. Po zadání PSČ 251 01 by již vše mělo fungovat:)
V pokladně v sekci „Expedice" není možnost vybrat osobní vyzvednutí v bistrotece.
Volba možnosti, zda si zboží sami vyzvednete, nebo si jej necháte doručit, se vybírá ještě o krok dříve, v sekci „Informace". Zde můžete zaškrtnout políčko „expedovat", které Vám v následujícím kroku nabídne možnosti doručení zboží, nebo zaškrtněte políčko „k vyzvednutí" pro možnost osobního vyzvednutí v bistrotece.
Proč nefunguje ApplePay pro osobní vyzvednutí v bistrotece a pro místní doručení?
Jedná se o technické řešení e-shopu které počítá s faktem, že při osobním vyzvednutí i místním doručení po Říčanech máme k dispozici vlastní platební terminál, přes který můžete na místě provést platbu, třeba i přes svůj mobilní telefon:)
Je na e-shopu veškerý sortiment bistroteky?
Na e-shopu nejsou všechna vína. V bistrotece je trvale přes 40 druhů vín, především od malých vinařů. Protože se ale často jedná o malé série, nelze zaručit konstantní dostupnost na e-shopu. Zde tedy najdete pouze vína, kterých je dostatečné množství. Pokud jste si zde nevybrali a hledáte něco specifického, určitě se na nás můžete obrátit - více v sekci Kontakty. O původu vín se dozvíte více v sekci O vinařstvích.
Je omezeno minimální množství k nákupu?
Není, na e-shopu můžete zakoupit i jedinou položku. Při zasílání přes službu Messenger na jakoukoliv adresu v ČR je ale doprava kalkulována za balení 6 ks vína nebo obdobný množstevní ekvivalent. To znamená, že když si koupíte jednu lahev nebo 6 lahví, zaplatíte za dopravu stejně. Více se dozvíte v sekci Doprava a platba.
Je omezeno maximální množství k nákupu?
Maximální množství k zakoupení přes e-shop je omezeno na 18 lahví vína, což jsou tři balení. V případě, že máte zájem o odběr většího množství, kontaktujte nás přímo na telefonu 601 666 676 a určitě něco vymyslíme:)
Jak má bistroteka otevřeno?
Otevírací dobu bistroteky naleznete v sekci Kontakty. V případě vyzvednutí objednávky ale prosím vždy vyčkejte na potvrzení, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Kde se dozvím aktuální informace o dění v bistrotece?
Nejlepší je sledovat kromě těchto stránek také Instagram a Facebook, kde se objevují aktuality téměř každý den.
Je možné si s vínem objednat i občerstvení?
Tuto možnost zatím nenabízíme na e-shopu, ale po dohodě Vám malé občerstvení k vínu připravíme a v rámci Říčan a Prahy i doručíme. Stačí se ozvat s konkrétními požadavky na telefonní číslo 601 666 676.